Onze school spreekt u aan en u wilt zich aanmelden? Welkom!
Om uw kind in te schrijven kunt u bij ons langskomen voor het inschrijfformulier en deze stuurt u ingevuld naar ons terug via de post of per e-mail.

Zorgplicht
Scholen hebben met de invoering van passend onderwijs zorgplicht gekregen. Dat betekent dat de school ervoor verantwoordelijk is om alle leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben een passende plek te bieden. Na aanmelding heeft de school 6 weken de tijd om te beslissen over de toelating van de leerling, dit in verband met de zorgplicht. Deze periode kan eenmaal met 4 weken worden verlengd.

En dan...
Ongeveer een maand voordat uw zoon of dochter 4 jaar wordt, nodigt de toekomstig leerkracht u uit om nader kennis te maken. In dit gesprek kunt u, naast de eerste kennismaking, een aantal praktische zaken afspreken. Ook spreekt de leerkracht drie dagdelen met u af, waarop uw kind kan komen wennen op school.

De eerste stap is vaak best spannend, maar zodra uw kind de eerste stap over de drempel gezet heeft, volgt het spelen vanzelf. Uw kind start zijn of haar schoolcarrière in principe wanneer hij/ zij 4 jaar is geworden
.